Snel hulp?

Neem direct contact op: 070 2210139

FAQs

Q?

Kan ik mij voorbereiden op een afspraak?

A.

Jazeker! Bij het oplossen van PC problemen gaat altijd veel tijd zitten in het stellen van een juiste diagnose van wat de problemen zijn. Deze tijd kan flink bekort worden als je van tevoren een lijstje met vragen en problemen opstelt, eventuele foutmeldingen opschrijft en alle cd’s en inloggegevens alvast bij elkaar legt.

Q?

Kunt u bij het verhelpen van problemen op afstand al mijn bestanden zien?

A.

Ja, wij zien net zoveel op uw computer als de op dat moment ingelogde gebruiker. Zo kunnen wij je optimaal adviseren en hulp bieden.

Uiteraard houdt dit niet in dat wij zomaar wat gaan rondneuzen in je privégegevens! Je kan en mag er op vertrouwen dat alle informatie die gezien wordt op de computer nooit zonder je toestemming wordt gebruikt!

Q?

Als de verbinding met mijn computer is afgesloten, blijft u dan toegang houden tot mijn computer?

A.

Nee. Wij hebben altijd een unieke code nodig die enkel jij ons kunt verstrekken!

Q?

Wanneer is IT’s easy bereikbaar?

A.

Gezien het feit dat computerproblemen niet tijdsgebonden zijn vind je bij ons geen 9 tot 5 mentaliteit!

Van maandag tot vrijdag kan je ons bereiken tussen 8:30 en 19:00. Op zaterdag en zondag zijn wij voor noodgevallen ook bereikbaar!

Wij vragen hierbij om een inschatting. Sommige problemen op zondag kunnen best even wachten tot maandag, andere problemen totaal niet. Als wij in eerste instantie de oproep niet kunnen beantwoorden, bellen wij je zo snel mogelijk terug!